Bizim de Temmuz 26 inşallah ama sanki bu bıdık daha erken gelecek gibi bir his var içimde. Çünkü bu ikinci hamileliğim ve ilkine göre karnım epey büyük ve daha şimdiden ağırlaştığımı hissediyorum, özellikle yataktan kalkarken ya da bir süre oturduğum bir yerden kalkarken destek almadan kalkamıyorum artık. Buna rağmen çalışmaya devam ediyorum, burada Stockholm’de iki hafta kaldı okulların kapanmasına sonra uzunca bir dönem evde izinliyim inşallah 😊