HafsaRumeysa Kelebek1034 haha aynen 😁 ama ben isterim o gun olmasini da ogun resmi tatil buyuk.ihtimalle 16sina alirlar
Deryadiyebiri Kelebek1034 HafsaRumeysa benim de 15 temmuz görünüyor 😱😱 Son dkya kadar kalır mi ki Ya?
HafsaRumeysa Kelebek1034 sezeryan oldugu icin doktor o gun dedi ama 38 haftadan once gelende oluyo tabi belli olmaz 😁
Kelebek1034 Deryadiyebiri Belli olmaz benim ilk doğumumda sezeryaniçin gün verdi doktor 1 gece öncesi suyumun gelmesiyle acile gittik 🙂
Pankek Haftadayım ve bel, karın, mide hepsi ağrıyor. Gazım mı var yoksa bebekten dolayı mı anlayamadım. Sizde de oluyor mu ?
AnneCeren Gamze001 kötü gidiyor . Bebeğin gelişimi de geri de 32+0 günlük kontrolde boy 38 kilo 1580 çıktı. Bilmiyorum mutsuzum doğum 25 Temmuz görünüyor
Hayraz drn5410 33 haftadayım herşeyi aldım bez dışında.. ama çantam yok daha hazirlamadim ailem de yok burda tek başına fikir de alamıyorsun kimseden sırt çantası sipariş ettim gelirse hazırlarım heralde.. sağlıkla kucağımiza alalım insallah💕
drn5410 Hayraz Yaa maşallah almak bile güzel 🤭 çantası gelince hemen 1 saat içinde yerleştirir toparlarsınız inşallah 🌹😍
Hayraz Gamze001 16 temmuz diyor doktor ama 33 haftadayım 1 aydan fazladır gebelik zehirlenmesi yüzünden Her hafta doktora gidiyorum ilaç kullanıyorum kasiniyorum bi anda aksi bi durum olmazsa o tarihte olacak. Baya zor geçirdim ben hamileligimi hala geçiriyorum tansiyon şeker karaciğer emzimleri yüksek.. yinede çok şükür bebeğime bisey olmasın ben cekiyorum çekerim..
Aynurdogru Bebus ilk hamileligim oldugu icin korkuyorum acikcasi bitane düsük yasadim o yüzden sancim geldiginde gitmeyi düsünüyorum
Burcueksi Temmuz anneleri hastane çantaları hazır mı ? Ben daha hazırlayamadım odası eşyaları dolabı herşeyi hazır çantası kaldı birtek 35. Haftaya 2 kala 💙🧿
Sblomr Burcueksi bende hazırlamadım daha ve kıyafetleri daha ütülecek ve pijama takımıda almadım 🤦♀️🤦♀️
gamze2234 Sdtsdmr Maalesef öyle ama ben halının üzerine otursam kalkamıyorum eşim kaldırıyor, birde yatsam vinç lazım😹😂 dönmem vs çok zor oluyor ağrım oluyor yaniii, Allah hepimizin yardımcısı olsun
gamze2234 Fatma8988 Bebek büyüdükte o bölgedeki ağrı artıyormuş, kanama ya da renkli akıntı yok ise normal dedi benim doktorum