Nazlibebegim canım bnm de 9 yaşında kızım olmasına rağmen bir yılda iki kürtajım oldu ve ikincisi ikizdi 8 ve 11 haftalarda kaybettim genetiğe düşükten iki ay snr gitmen gerekiyor aynı zamanda hematolojiye de gitmen gerekiyordu ama şuan hamilesin ve hamileyken yapılan bu testler doğru sonuç vermiyor dolayısıyla sonucu hemen çıkan aptt testi yapıyorlar protrombin aktivitesi ve protrombin zamanlaması olarak yapılıyor sonuca göre pıhtılaşma değerlerine ve zamanlamasına bakıyorlar biraz da olsa ipucu veriyor araştırmada veya özelde yaptırabilirsin şimdi şöyle söyleyeyim bnm iki gende hetgerozigot çıktı ve doğuştan gelen bişeymiş ama ilk hamilelikleri etkilemiyormuş ki sorunsuz bir hamilelik geçirdim bulantı vs hiç bişeyim olmadı düşüklerden snr hamilelik planlayınca hemen coraspin ve folik asit başladık ayrıca Demir eksikliğim olduğu için bu da hamileliği etkiliyor Demir hapı başladık iki regl sonrası hamile kaldım 3.2 de öğrendim ve doktorum hemen iğne başlattı şuan 12-1 olduk çok şükür bence vakit kaybetme doktora bir an önce git ve coraspine başla zararı yok faydası var şuan beklemek senin için sorun oluşturabilir bazı doktorlar kese ve bebeği kalp atışını görmeyi bekliyorlar ama kan pıhtılaşma varsa zaten gelişimi geciktiriyor riske atma hemen git gerekirse doktorunu değiştir derim yaşananları bizler yaşıyoruz ihmale gelmeyen ve yıpratıcı durumlar çnk