blueberyy00 Nazlibebegim inşallah allah razı olsun umarım korktuğunuz olmaz içinizi ferah tutun rabbim isterse hiç bişey olmaz
ozgei Meryemcez benim de 1 kaybim var simdi ikinci gebeliğimi öğrendiğimden beri aspirin içiyorum, doktorum iğneye gerek yok demişti ama benim israrimla keseyi gordukten sonra başladık, daha 5. Hafta icindeyim geç kalmamışızdır değil mi iğne için 🤲
nensimm Nazlibebegim 6 haftada ve prf gitmiştim hiç ilgilenmedi benim nekadr çok anne olmak istediğimi bunu kaybetmek istemediğimi söylediğim halde bikere baktı sonra hep asistanı baktı malesef şimdi özele gidiyorum
Meryemcez ozgei yani hiç bilmiyorum canım o hangi gen ve ne olduğuna göre değişiyor galiba kimisi keseyi görünce kimisi kalp atışını duyunca başlatıyor ve bi sorunla karşılaşmıyor umarım sizde karşılaşmazsınız🤲