Adass Aslında şanslı olduğumuzu düşünüyorum en azından hemen iğne veriyorlar bazıları hiç önemsemeyip kesinlikle iğne vermiyorlar yalvardiklari halde vermedi diyen kişileri okudum çok zor kaybınız için çok üzüldüm Allah im bir daha yasatmasin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲