Bade94_1 benim eşimde de öyleydi ameliyat oldu öyle ki yok denecek kadar azdı normal insanda 25 milyon iken eşimde 2 milyondu ve mikroskopla bile çok zor görmüş, doktorumuz ameliyat olduktan sonra 5 ayda bir kontrole gittik bende göründüm bende, sorun yoktu esimin sayısı, 1 sene sonra 45 milyon oldu ama hala bebegimiz olmamıştı Allaha, hergun dua, ettim Allahım nasibimizde varsa bize de bebek nasi et dedim çok şükür ki ameliyattan tam 1 sene sonra hamile kaldım yani demem şu ki herşeyin vakti zamanı var ben umudumu kesmiştim yeminle olmayacak diye iyice, sıkıntı girmiştim oyle, yapınca daha, da, kötü oluyor emin ol 🙄 sen Allaha dua et bol bol inşallah hakkınızda hayırlı ise nasip olur dualarım sizinle ❤️❤️🤲🤲