Bade94_1 canım oldu olmadı diye stres yapma 3 4 kez tüp bebek deneyip olmayıp ne zaman ki kafamdan o düşünceyi attım ondan sonra hamile kaldım diye yazılar okudum burada kim kendi tanıdıklarımdan da bir sürü var öyle , tüp bebekle 3 üz bebekleri olanlar, sen düşünüp stres yapma Rabbim vaktini saatini ayarlar zaten yürüyüş yap kafan sakin kalsın Rabbim gönlünün muradını da sana nasip etsin inşallah