Bade94_1 Canım allahtan umudunu hiç bi zaman yitirme 3 senelik evliyim 3 düşük yaşadım doktorlar eşimin sprem sayısının yeterli olmadığını söyledi ve benimde erkeksi hormon salgıladığımı söyledi ve biz tek bi doktor ile kalmadık gittiğimiz tüm doktorlar olumsuz dedi hatta bir erkek doktor ben doğurursam sende doğurursun demişti eşimin yanında kendimi çok kötü hissetmiştim rabbim karşıma bi doktor çıkardı bir tesadüf üzerine senin gibi çatlama iğnesi oldum maalesef bebeğim gelişemedi… Ardından ileri genetik ve incelemeler yapıldı troit polikistik ower ve şeker hastasıyım kan pıhtılaşmasıda var bunun üzerine .. testlerden sonra doktorum ilaç tedavileri başladı çok dua ettim doktorum sen duanı edeceksin ben doktorun olarak elimden geleni yapıcam demişti çok yıpratıcı bir süreçti iğneler ilaçlar sonra minik mucizemiz geldi… çok şükür 3 ay 22 günlük olduk… çok dualar çok sadakalar verdim çok fakir sevindirdim belkide onlardan birinin duasındır yapmanı tavsiye ederim duayı dilimden düşürme rabbim ummadığın anda versin hiç beklemediğin bi anda umutların çiçek açsın inş 🙏🏻❣️