Duyguali benim ilk doğumum da olaylı geçmişti ben sancıyla cebelleşirken bana sabah daha yenice mesaiye başlamış olan ebelerden biri geldi iğne vuracak kalçamdan, tüm iğneleri damar yolundan vuruyorlardı bunu kalçamdan vuracak olunca ne iğnesi merak ettim ve sancı anımda vurmasın diye de zaman kazanmaya çalışmak için bi dk bu ne iğnesi diye sordum. O da zorla çekiştirerek kalçamı açmaya çalıştı. Bi dk durur musunuz ne iğnesi dedim tekrardan, hareketleri o kadar sertti ki meraktan çok korku yaşamaya başladım, zehir bu zehir dedi bana ben şok. Söylesem anlıcak mısın sanki diye de ekledi. Ne işe yarıyor onu söyle dedikçe sağlıkçı mısın ne anlayacaksın lafları uçuştu. Sabah sabah senle mi uğraşıcam diyip iğneyi masaya fırlatarak çocuk gibi çıktı gitti odadan. Benim o kadın yüzünden açılmam bir türlü hızlanmadı, sancılarımdan değil onun hareketinden ağlamaya başladım. Ben bu saatten sonra sana nasıl güveneyiö deyince de bu sefer sorunlu hasta oldum, üstüne de ekledim seni başhekime şikayet edicem adını söyle diye ve hafta sonu olduğu için doktorumu çağırdılar. Geldi ve beni doktoruma şikayet etti bize güvenmiyor doğumu bize yaptırmak istemiyor diye. Hiç bana söylrdiği sözleri anlattığı yok, ben de anlatınca doktorum arada kaldı ebeye de bişey diyemedi bana da. Doğumu yaptıracak mısın yine de diye sordu ben yaptırmıcam demedim tavırlarını düzeltsin ben burda acı çekiyorum falan derken doktorum kaldı ve onun gözetiminde ve yardımlarıyla doğumum oldu. Lohusalığımda bana kabusları yaşattı, 1 sene boyunca zor attım kafamdan o kadını. Şimdi yine aynı hastaneye gidicem özele gitmek istemiyorum şehrimde yok yakın şehrilerde var ama devlet hastanesi de olsa içi özel gibi rahattı. Sadece ebelerden bazısı mikroptu, gece ilk ilgilenenler o kadar yorgun oldukları halde her çağırışımda geldiler sakince ilgilendiler uykularını kaç kere bölmüştüm. İnsandan insana değişiyor işte. Yine denk gelirsem o kadına bu sefer en ufak hareletinde daha büyük tepkiler vericem gerçekten doğumu çok kötü etkiliyorlar. Dpktorum gelmeseydi senim gibi benim de açılmam olmayabilir ve sezeryana gidebilirdim Allah akıl vicdan sağlığı versin bunlara