Duyguali okurken kendim yaşamış gibi üzüldüm, rabbim bu saatten sonra bebeğinizi sağlıkla büyütmenizi nasip Etsin, hayır her şeyi geçtim hastane devlet olabilir ama oradaki insanların hiç mi vicdanı olmuyor, evli olan, doğum yapmış olan hiç mi olmuyor, vicdansızlıktır bu ya, hakkınız kalmaz inşallah. Ve bence şikayet edin, il sağlık bakanlığına da, hastane yönetimine de, ne çıkarsa artık.