Duyguali aynı seyler benmde basıma gelmis tı canım okurken aklıma yasadıkalrım geldı resmen, ılk cocugumu Adana Seyhan hastanesinde dogurdum harıka insanlar rabbım yardımcıları olsun ınsallh 2. Kıızmı Adana numune hastanesinde dogurdum 5 yıl oldu dahada o hastaneye adım atmadım dogumdan sonra resmen yuruyrek bebek kucağımda odama gtmıstım ve odalar doluydu nts odasına aldılar bebek orada grıp olmustu soguk tan esım ceza evinde oldugu ıcın sesimi cıkaramıyordum sımdı 3. Bebege hamıleyım kesinlikle ozelde yapmayı dusunuyorum. Aynı seylere bastan yasamamak adına ınslalh bu sfer de aynı seylerı yasamam sızı cok ıyı anlıyorum gozunuz aydın hayrlı evlat olur ınsallh 😊