Duyguali şikayet etmenizi öneririm hastane yönetimine, kimse şikayet etmedgi için öyle rahatlar zaten, şahsen bana öyle bir kelime kullanmaları cidden imkansız çok fazla uğraşırım. Hakaretten dava bile açardım. Siz üzüleceginize onlar üzülsün ne demek çocuk yapmasaydın