Duyguali geçmiş olsun ve gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütsün 🤲🥰
Devleti istemiyor olmamın en büyük sebebi şu doğum anı inanın eşimle daha nişanlı bile değilken konuşmuştum bu konuyu🙈 şuan biraz sıkışıklığımız var ne olur devlette doğursan diyor ama söz verdiğini hatırlatıyorum ona. Ben 12 yaşındaydım teyzem Ankara’da hacettepede doğum yaptı 3 gün boyunca suni sancı verdiler ve kaburgasını çatlattılar doğurtmak için doğumhaneye alırken haber bile vermediler. O sancı çekerken ki bağırmalarını biz dışardan duyuyorduk ve bende tramva oldu resmen. Enişteme ananeme falan diyordum ki teyzem şuan gerçekten bağırıyo, şuan yanındakilere kızdığı için bağırıyo o kadar anlaşılıyordu . Allah eksik etmesin ama mecburda bırakmasın inşAllah🤲