Öncelikle klasik olarak bende doğura bilecek miyim der dururdum. Çok şükür nasip oldu.
39+6 haftam da Kadir gecesi saat 3 de sancılarım başladı. Kızlar öncelikle o gece sancım dan önce happy Kids e post açmıştım. Doğumun başlaması için ne yapmalı diye. O akşam baya yürüş, squat ve bol bol sıcak su da oturdum. Tabii kadir gecesi olduğu için abdest alıp namaz kıldım ve secde de Allahım bu gece inşallah doğum yapabilirim diye dua ettim. Gece 3 te sancılarım başladı ve çok düzenli geliyordu. Eşim gör bak bunlar senin doğum sancım dedi. Neyse bekledim geçmedi sıcak suya da oturdum. Sabah 5 de eşimin annesini uyandırdık. Eşyalarımızı aldık ve yola çıktık. Ben kendimi iyi hissediyordum kayınvalidem de bir yandan doğum sancım varmış gibi durmuyor diyordu. Haklıydı çünkü çok rahattım. Neyse hastane gittim ve alttan muane sırasında suyum geldi. Eşim de, kayınvalidem de, bende beklemiyorduk yatış yapılacağını. Neyse yatış yapıldı nst bağlandı. Sancılarım baya yoğun geliyordu. Bebeğin pozisyonu olsun çatım olsun her şey normal gibiydi ve sancılarım da mükemmeldi. 3 kişi kaldığım oda da nst de 30 40 gören sancıları olanlar bağırıyordu. Benim ise 100 den aşağı inmiyordu. Doktorlar falan bunun cayır cayır sancısı var diyorlardı. Tabii sizlere en büyük tavsiyem kesinlikle devlette doğum yapmamanız. İnsan yerine dahi koymuyorlar. Gelen bağırıyor giden bağırıyor. Eğer özele imkanınız yoksa da iyi bir devlet hastanesi tercihiniz olsun.
Ben o gün 20 saat sancı çektim. Artık gücüm tükendi ağlıyordum 2 dakika da bir geliyordu baya şiddetliydi. Kimse açılmam hakkında bir fikir vermiyordu. Ya da ne olucağı konusunda. Bas bas bağırmaya ağlamaya başladım nst çıkardım belki de 500 defa ben eşimle görüşeceğim imza atacağım ve özele gideceğim dedim. Ki inanın yürümek yok duş yok bir şey yok ki bunlar açılmayı hızlandıran şeyler. Ben 20 saat sancı dan sonra hala 2 cm le duruyordum. Çünkü sürekli yatıyorduk. Nst çıkardığım an doktorlar koşa koşa bebeğe bir şey olduğunu zannederek geliyorlar Dı bende gideceğim diye ağlıyordum. Doktorun biri de ağlama diyordu kolaysa sen ağlama diye tersledim sürkeli ve açılmam yok bebek kanal da değil kadın açılmam olsun diye afedersin ama neredeyse kolunu sokacaktı.en son ben gidiyorum dedim ve bana psikolog gönderdiler. Rahatlatmak adına 2 dk bir sancım oluyor 1 dk konuşuyor sancım geçince tekrar konuşuyor. Bende şuan acı çekiyorum ve inanın ne dediğiniz bir önemi yok sancım gelince dediklerinizi unutuyorum dedim. Neyse doktora bağırdım artık o da tamam seni sezeryana alıyoruz dedi. Başka bir hemşire şuan senin çektiğin sancının çok acı olması normal 10cm açıklığın var gibi sancı çekiyorsun az daha dayan diyor. Ama açılma yok bebek kanal da değil neyine bekletme çabası bu ? Sezeryana almadan önce eşimle görüşeceğim dedim sancım var bence görüşme dediler sadece 5 dk eşimle görüşeceğim dedim. Neyse eşimin yanına gittim. Ağlıyorum onu görünce kötü oldum. O da çıkınca ağlamış bilseydim özele giderdik en azından elinden tutardım demiş. Kızlar gerçekten devlet hastanesi o kadar değişik bir yer ki en muhtaç olduğunuz an da o kadar kötü davnaıyorlar ki. Her alttan muane de azarlıyorlar sakın susmayın cevap verin. Sakın ama sakın ezdirmeyin kendinizi çünkü doğurmasaydınız diyebilecek hadsizliği bulabiliyor kendilerin de. Neyse ki kızım sağlıklı sıhhatli geldi dünyama. Çok şükür iyiyiz ikimizde sezeryan da öyle korkulacak bir şey değil. 2 günden baya toparladım. 1 hafta oluyor her işimi görebilecek şekildeyim. Sorunuz olursa cevap veririm.
50 cm 3 kilo da 39 hafta 6 günlükken geldi dünya ya kızım. Kadir gecesinde secdede ettiğim duanın o gece ki sancım da etkisi olduğuna baya inanıyorum. Dua edin bol bol. Sancı çekerken hepinize dua ettim ben. Allah gönlünüze göre en iyisini nasip etsin 🙏🏻kolay doğumlarınz olur inşallah. Ayrıca normal doğum sancısı da o kadar korkulacak derece de değil doktor bu sancı ile duvarları tırmalaman gerekirdi bir ıkınman kaldı neredeyse dedi ama ben öylece eşimden uzak olmanın yanımda olmamasının ve bu kadar dayanmışken hala 2 cm olmasına çok üzüldüm ama yine Allahım hayırlısını ver diye dua ettim.