gamzenht güzel vee heyecanlı annelerimiz nolursunuz bu kadar telaş, stres yapmayın hem size hemde bebeğinize zararı varrr. Önce bi sakin olun lütfen… korkmayın Allah’ın izni ile bisey olmaz bende 6+3 te gittigimde sadece kese vardı bebek bile gözükmüyodu ama 8. Haftada tekrar gittiğimde hem bebeğimi gördüm hemde kalp atışını dinledim 😇😇😇😇