nil_sugra gamzenht tatlım 9.haftada duyan okudum burda. Bende 6 haftalıkken gittim doktora doktor göremedi ve o gün tam 3 kez idrara sıkışık şekilde gittim. Ve en sonunda görebildik. Yani normal
Mrv_5 gamzenht bizde 6+2 de gittik duyamadik canim cuma gunu tekrar gidecegim insallah duyariz bu sefer
Btl_89 gamzenht korkma kuzum olabilir 8-9 haftaya kadar duymaman normal rabbim sağlıklı haberlerini almayı nasip etsin
Gbbc Bizde 7 haftalık oduk.Şuan muayne sırasının gelmesini bekliyorum.Sizce ben duyabilirmiyim kızlar