gamzenht rabbim hayırlı haberler duymayı nasip etsin ben şuan 6+5 1 hafta önce gittiğimde anca keseyi görebildi ve bana bu kese 4 haftalık dedi bende Cuma günü gideceğim hayırlısı ile duyarım bende rabbim isteyen herkese nasip eylesin kimsenin kucağını boş bırakmasın hamilelere kolay doğumlar nasip eylesin benim 2 düşüğüm var açıkcası bebeğime sevinemiyorum geçen ay kimyasal oldum bir yıl öncede boş gebelik zorunlu kürtaj oldum hayırlısını diliyorum Allah tan