@TubaEngn canım bende bilmeden kullandım. Şuan 11 haftalığım. İlaç perspektifinde yazıyor gebelik varsa düşük yaptırmak için kullanılmaz. Bebek yoksa rahmi döktürür adet görülür diye. Tabi ki zararsız denemez lâkin çok var bilmeden kullanıp çocuğunu sağlıkla kucağına alan. Ve progestan perspektifini de oku lütfen o da adet söktürücü olarak kullanılıyor zaten. Bebeğin sağlıklı ise Allah’ın izniyle etki etmez sıkma o güzel canını