egemn_mom3 Arkadaşım gerçekten ilk yorumunuzda iyi niyet ile algıladım ve bir umud ile yazdım. Ama şuan Bilinçsiz yazdığınızı düşünüyorum. Tarlusal x grubu ilaçlarından araştırın. Bebeği düşürmek için özel olarak bu ilaçları kullananlar varmış. Belki bizim için benim en azından içlaç ile bebeğin ilk oluşumu aynı an, geç döllenme ve en önemlisi folik asit. Ama Gine’de etkilenmişmidir diye korkmuyor değilim.