Kusura bakmayın… Ama gerçekten bir önceki yaşanılan zor bir süreçten sonra bunu yaşamak daha zor sırf ilaç için. Bir an korku ile yazdım eğer kalbini kırdığım var ise gerçekten özür dilerim. Elbet herkese farklılık gösteriyor. Ama dr. Bile bunda ikiye bölünüyorsa ise artık bizi siz düşünün. 🙏 Anladım anlatmak istenileni her şey bebeğin sağlık ya da sağlıksız olması ile alakalı etkilenmesi o zaman. İnşallah hayırlısı diliyorum. Hepimizin evladını korusun Rabbim. Tekrar kalp kırdığım var ise kusura bakmasın.