A_ys6604 Yeliz1 ben acikiyorum deyince kaynanam atma diyor o çocuk daha ufak diyor sizce ben yalan mı söylüyorm??? Kndimden şüphe ettirdi kıza kıza. … Vallahi çok acikiyorum ya ne iğrenç insan bide acikmaya çalışıyorm ne salağm ya
Yeliz1 A_ys6604 onlar eski olduğu için herseyi kendi zamanlarında ki gibi istiyorlar.Banada sürekli yemek ye sen bebeği besleyemiyprsun diye baskı var 😰
Nil_ A_ys6604 ben de cok sık acıkıyorum hemen elim ayağım titriyor tansıyonum düşüyor sanırım yemeyince
Yeliz1 Nil_ ben seni anlıyorum benimde kimyasal gebelik oldu gerçekten çok zor ama her hamilelik kendine özgü hiç kafana takma bende normalde pinpirikli bi insanım herseyi kafama takarım resmen takmamak için kendimi zorluyorum suan:)
Nil_ Yeliz1 kimyasal emin ol kürtajdan ıyı canım regl oluyorsun kendiliğnden oluşmadan sonlanıyor kürtaj psıkolojikmen daha cok yıpratıcı.Rabbim kimselere hıcbırını yaşatmasın inş
Yeliz1 Nil_ ben 8 mayısta gitmiştim 5 haftalık demişti nasıl hesaplanıyor bilmiyorum doktor normal olmasa söylerdi heralde
betul1- Benimde 28 Mart :) 8+4 üm kalp atışlarını ne zaman duydunuz ben yarın gideceğim inşallah duyabilirim
prensmusta betul1- benimde 27 mart😊 6+4 ye göbekten ultrasonla hem bebeği gördük,hem kalp atışını duyduk🤲
ysmkml Boncukk-5 ben de çok acıkıyorum 🤷🏼♀️ 8+2deyim hamile kalmadan önce yemek düzenim hiç yoktu acaba ters etki mi oldu nedir 😁
betul1- Yeliz1 ben en son 4+4 te gitmiştim bir daha da gidemedim benimde ilk olacak ondan çok heyecanlandım inşallah duyarım