Yeliz1 Nil_ bende en son 20 sinde gittim kalp atışı için 15 gün sonra tekrar gel dedi birsürü test istedi benm bütün vitaminlerim eksik çıktı birde idrar yolu enfeksiyonum var gidince göstericem
betul1- Yeliz1 ben en son 4+4 te gitmiştim bir daha da gidemedim benimde ilk olacak ondan çok heyecanlandım inşallah duyarım
Yeliz1 Nil_ bana doktor ultrason vermeyi unuttu bende heycandan unutmuşum:( ama kalbi çok güzel atıyor dedi
Nil_ Yeliz1 benim kan degerlerımde sıkıntı yok şükür hepsi normal cıktı ben kendı kafama göre bır folık asıt kullanıyordum (folbiol)onu degıstırdı doktorum
betul1- Nil_ yarın sabah gideceğim inşallah çok heyecanlıyım yani benim ilk bide nasıl hissettiriyor çok merak ediyorum :) korku da cabası
Yeliz1 Kızlar burdan sürekli konuşalım hem birbirimize bi sorumuz olduğunda sorarız sizi tanıdığıma çok memnun oldum