Yeliz1 7+0 da gittim 6+2 dedi doktor kalp sesini dinledim şükür 123 tü ritmi az gibi hissettım sordum normal dedi,neden geriden geliyor 7 olması gerekmez mi dedim gec döllenmedir sorun yok dedi herseyı evham yapıyorum sanırım 😪6 ay önce kürtaj olmuştım rabbım kimselere yaşatmasın