annesinin_minigi Yeliz1 evet henüz hiç duymadık. Aslında bi öncekilerde sorun yoktu. Ama doktorum en son kese yapısı bozulmuş sağlıksız bi gebelik gibi duruyor dedi. Bir hafta sonra tekrar gelin duruma göre sonlandırıcaz dedi. Nasip bakalım😔
Yeliz1 annesinin_minigi anladım canım bende bundan önce kimyasal gebelik yaşadım çok zor bi durum güzel haberlerini bekliyorum mutlaka yaz buraya
annesinin_minigi Yeliz1 inşallah güzel haberler yazarım canım. Ama kendimi psikolojik olarak kürtaj olucam diye hazırlıyorum daha fazla üzülmemek için. Sen de dikkat et kendine dinlen bol bol ilk aylarda düşük yaşayan çok insan var rabbim yaşatmasın
annesinin_minigi Yeliz1 cuma günü öğlen kürtaj oldum ben canım. Ayrıntılı ultrasonla bakıldı en son 8+2 de kalmış dedi ve kalp atışı da yok. Patolojiye gönderdiler sonuç bekliyoruz 😔
ecembugra53 Yeliz1 değişir içiniz rahat olsun korkmayın bebek saglıklıysa sorun yok 🤲🏻👼🏻 Bende doktora gittiğimde doktorum demişti bana içiniz raht olsun bebek büyüdükçe hersey normale dönecek 😊
Ilknur16 Aysungunduz86 Ben gemliği çok seviyorum da, daha doğrusu deniz olan her yeri cok seviyorum o yüzden ☺
Duygu21 Yeliz1 belirti fazla yoksa daha iyi rahat geçirmek en iyisi benim ikinci hamileligim ilk gebeligim ağır geçmişti ama ikinci maşallah 🧿 bazen unutuyorum hamile olduğumu 11hafta.4günlügüz 🤰🏼🌸tadını çıkar büyüdükçe agrıların olucak 😇
Aysungunduz86 Ilknur16 evet kucuk guzel biyer 😊 ben uşaktan geldim daha tam alismis degilim ama sevdim yinede 😊
ecembugra53 Yeliz1 en son gittiğimde kız demişti yarın kontrolüm var 😊🤲🏻 Rabbimden herseyin hayırlısı hayırlı evlat olsun sağlıklı olsun yeter gerçekten Rabbim den başka bişey istemiyorum sizede Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar versin 🤲🏻🧿😊
Duygu21 Ilknur16 bunun için bi doktora git canım bence en azından bi hap çocuk için düşmesin diye onu verir ilk önce rabbim ama önlem şart 😇