Haticeoz Canım merhaba. Sen bakma o bilmiş komşularının dediğine. Doktorundan daha mı iyi bilecekler? Her bünye aynı değildir. Vitamin eksikliği bebeğinin gelişimini olumsuz yönde etkileyebilir. Kan değerlerin gebeliğin ilerleyen dönemlerinde iyice düşecek. Kan hapı bu yönde destekleyici oluyor. Kaldı ki sezaryen doğum vb durumlarda kan değerlerin yüksek olmazsa kan veriliyor önceden. Sen doktorunu dinle, kimseye kulak asma. Ben de devit3, vegaferon, regenesis max kullanıyorum.