Kızlar merhaba şuan 29+2 haftalığım. Dekavit ve gyno ferol diye iki tane ilaç kullanıyorum. Bugün komşularım kullanma bunları ilaca neden yükleniyorsun dedi sağlıklı beslenmeye dikkat felan tarzı yorumda bulundular kafam karıştı sizce devam etmelimiyim kullanmaya