RabiaOkan Haticeoz Canım doktor önemli. O zaman iyi bir araştırma yapıp doktorunu değiştir. Hamilelik zaten sıkıntılı bir süreç kimileri için. Güzel iletişim kurabildiğin, tecrübesine, bilgisine güvendiğin bir doktor seçmeni tavsiye ederim.
Haticeoz RabiaOkan ben asker eşiyim ve bulunduğum bölgede şuan dışarı çıkmak yasak o yüzden merkeze gidip istediğim doktora gidemiyorum el mahkum sadece benim bulunduğum yerdeki doktora geliyorum oda hayatan bezmiş gibi aynı sorularıma cevap bile vermiyoe
Skarakas Haticeoz sikayet etsen yeri yani seni nasil bilgilendirmezler her doktorun ebesi var doktorun kimse ebesi seninle ilgilenmek zorunda.
Gizocan Haticeoz insanlardan bence bu kadar kolay etkikenmeyin. Şuan değerlerin güzel olsa bile hekiminiz sizi doğuma hazırlıyor. Doğm yapann bir kadın 2-3 derece kan kaybeder değolseınız ne kadar dolu olursa toparlanmanız o ladar hızlı olur lohısalık döneminde sıkıntıyı çekicek olan sizsiniz kansızlık yorgunluk ıyku hali baş ağrısı yeni bebek stres hepsi birbirini tetikleyecek. Drunuz yapması gerekeni yapmış. Kafanızı herkesin söylediğiyle bu kadar karştırmayn. Daha iyi olmak varken neden kendinizi zora sokasınız belki doğumunuz çok kanamalı geçicek bilemezsiniz
Haticeoz Gizocan eğer şuan benim olduğum yerde olsanız hepinizin kafası allak bullak olur çok berbat bi yerdeyim öyle canım istediğinde doktor değiştemiyorum 😔
Gizocan Haticeoz eminim süreciniz kolay dğeil ama hekimin düşüncesi yinede sokakta ağzı olan konuşuyor onlarla bir tutmayın. Hamgi hekime sorsanız kan ilacı kullanmanızın önemli olduğunı söyleyecek. Yada ebe hemşire. Ben balık hapı bile alıyorum. Vücudunuzun normalden daha fazla d vit folik asite ihtiyacı var mesela bunu siz her gün düzenli o miktar folik asit alarak sağlayamazsınız. Kullanmayan da bir şekilde oluyor tabiki ama en ufak şüphe yada sağlık ğroblemi ihtimalini minimale düşürme şansınız var öyle düşünün. Neden bunu yapmayasınız. 😇