Sumeyyye kesinlikle haklısın. Doğum olduğunda kedinin ısırıp ısırmayacağını hiç düşünme. Onların hissiyatı ve sevgi yoğunluğu İnan bizden daha fazla. Bebeğinin koruyucusu olacak, başında nöbet tutacak. Bir çok kez şahit oldum. Mesela Benim gebeliğim henüz çok başlarda ama köpegim hissediyor. Eşim elini karnıma götürdüğünde hırlıyor 😂 kimsenin dokunmasına izin yok. Kedimde masaj yapıyor beni rahatlatıyor 😂😂