Sumeyyye merhaba 2kedim 1köpeğim var .Aşılarını parazitlerini aksatmıyorum,çiğ yiyecekler yedirmiyorum,wc kabını 12saat geçirmeden temizliyorum.Bebeğim onlarla birlikte büyüyeceği içinde çok heycanlıyım☺
Etrafımda nerdeyse evinde kedisi yada köpeği olmayan kimse yok ve onların bebekleriyle birlikte büyümelerini hep özenerek izledim.Altalta üstüste uyumaları,oyunları... birde çocuğun sorumluluk duygusunu artırıyor ilerleyen yaşlarda.Vicdanı merhameti saymıyorum bile.