4 yaşında bir köpeğim var, köpeğim değil çocuğum... 18 haftalık hamileyim, onu vermeyi asla düşünmedim değil bir başkasına vermek doğumdan sonra bikaç hafta bir yakınımda kalmasını bile kabul etmedim ki eşim asla izin vermez herşeyiyle ben ilgilenirim sana zorluk çıkmaz dedi... soranlara bir oğlumuz vardı bir de kızımız olacak diyoruz... nasıl bir bebek dünyaya getirecek insanlar evdeki bebeklerinden vazgeçmeyi düşünür aklım almıyor, kimse kusura bakmasın ama bu onları sadece öldürür başka işe yaramaz, Allah vicdan versin evlatlarını bırakmayı düşünen herkese, çok üzgünüm 🙁