EsmaaTklc busra4259 Çok olmadı 13+6 da söyledi son kontrolde ve renkli ultrasonda gösterdi. Ne güzel bo duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰
DerinAy 14+1′deyiz. 12. Haftada doktorumuz %90 kız, değişeceğini sanmam dedi💗 25 kasım öngörülen doğum tarihi☺️ İsmimiz yok, babasıyla anlaşamıyoruz bu konuda🙄
busra4259 DerinAy banada doktor değişmez diye emin konuştu 😊 inş değişmezler 🙏🏻 24 kasım diye gözüküyor bizimde
Caglab busra4259 yarın 17 hafta oluyor. Perşembe ogrencez inşallah. 1 aydır göremiyorum en çok her şey yolunda mı diye merak ediyorum.
hulya1406 Ben 14 mayısta ikili taramaya gittim doktorum göremiyorum dedi kordonu tutmuştu ☺️ Şuan belli mi bilmiyorum ama merak ediyorum içime de kız doğuyor nasipse inşallah.Ben anakaradayım kızlar olan varsa tanışalım.