ayazmoms41 busra4259 16.hafta da gel dedi doktoruna sabırsızlıkla bekliyorum şuan 14+1 :) siz öğrendiniz mi ?
arzus_90 Geçen hafta gittiğimizde 13.haftasıydı erkek olabilir dedi ama 3 hafta sonra gittiğimizde kesin belli olacakmış 🤗🥰
buse0935 busra4259 sat a göre 15+0 ultrasona göre 15+5 en son ikili tarama da göremem demişti henüz doktorum zaten sanırım kilosu fazla olanlarda daha ge c gorunebiliyormus çok merak ediyorummm
Bsraskmn busra4259 14+5 iz perşembe günü randevum var doktorum bakıcak inşallah belli olur cinsiyeti 🥰
Mmmerve123 busra4259 12. Haftada tarama testinde kesin erkek dedi. 13 haftamda kontrol için gittim farklı doktora oda erkek dedi canım şuan 14 haftalığım baya erken öğrendim
bburcu busra4259 doktor kıza benziyor dedi ama göstermedi net olarak. 14+3 şuan. 16.haftada gideceğim hem dörtlü test yapılacak. Orta risk grubu çıktı 🥺