15+0 iz. 12+5 iken gittik erkek dedi doktor ama bir ay daha bekleyelim %100 olmasi icin dedi. Iki hafta sonra tekrar kontrolum var bakalim😇 Bu arada kasim anneleriyiz ama bebisler 37-38 haftada ekim ayi gibi de gelebilirler. Simdiden cok heycanliyim ben🥰