ElizKuzey ben buluyorum şuan 20 gün kadarlık almıştım en son rapor çıkarıp ben ecznde genelde oluo istanbuldYim ben baka ezcde bizde bulamadık bana doktorum cleaxene yazmıştı ama piyasada yok enoxolur dedi oda çok az di yine oksapara kaldım 0.6 bu sefer benimki de sabah ilk isim troid hapi +Sonra progestan fitil alttan+saat 11 de progestanin ignesi hergun vuruluyorum+kahvaltı sonrasıda folik ve coraspirin+aksam 9 da oksapar +saat 10da da d-vit damla+gece 1 dede tekrar progetsan fitil +haftada 1 de b12 ignesi delik desik her yerim görsen bu bebe gelsin her yerini isiracagim🥰😍😂