Selam güzel Anneler. 8h 6g bir gebelik. Ve ben üşüyorum 😂😂 Başka üşüyen var mı aranızda ? 😂 ben bildiğiniz kazak giyiyorum. Sırtım buz gibi oluyor. Bağırsak hareketleri coştu. Çoğunlukla da gaz sancısı oluyor. İshal gibi. 🙈🙈 çözüm bulamadım. Eskiden de oluyordu ama şimdi bir yükselişte.
Evde kazak-çorap-patik üçlüsü ile geziyorum. 🤔🤔
(kan tahlillerim hepsi normal)