Mina00 Seval22 folbiol kullanıyorum o bazılarına yapıyor diyolar bazen tuvaletin ışığından da öyle görünüyor ona dikkatli bak
ElizKuzey Mina00 bende folbiol kullanıyorum canım yaklaşık 8aydır,gebelikten önce başlatmıştı dr um günde yarım olarak alıyorum bir sorun yaşamadım
Mina00 Seval22 bu arada kokuluysa enfeksiyon vardır bayram sonu gidip idrar tahlili falan ver.enfeksiyon habercisi yeşil ve kokulu akinti
Seval22 Mina00 çamaşırıma gelen akıntı yok sadece sabahları ilk tuvalette peçeteye geliyor ama çarşamba gidicem zaten tüm tahlilleri isticem kan idrar
ElizKuzey Duru999 hassaslaşmışsın sende kuzum ağlama minnak hisseder evet hepimiz garip duygulardayız bazen bende kendime şaşırıyorum gereksiz tepkiler veriyorum geçer umarım Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inş 🤲🏻🌸
ElizKuzey Seval22 kalp atışı için gitmediniz mi kuzum genelde geç çağırıyor dr lar malum ortalıktan dolayı hayırlısıyla duyarsın sende 🤲🏻🌸 ama bende aynıyım hep,daha cuma gördüm ama sürekli göresim geliyor iyi mi büyüdü mü diye ☺️
Seval22 ElizKuzey 5 + 3te keseyi görmüştük 15 mayısta 1 haziranda gel dedi kalp atışı için ama çarşamba gidicem hemen bekleyemicem pazartesiyi çok öğürdüm kustum boşluklarım ağrıyo artık korkuyorum bişey olmasın bebeğime
ElizKuzey Seval22 birde sistit değildir o kuzum baskı oluyor ya ondan bende sürekli lavabodayım geceli gündüzlü arkadaş olduk 😬
Mina00 ElizKuzey Ben günde 1adet alıyorum alıntım var bazıları folbiol yapar diyor ama ben çok ilaç kullandığım için hangisi yapıyor bilmiyorum
Seval22 Mina00 ben ilk muayenede isterler diye düşünmüştüm ama o heyecanla demeyi unuttum şimdi giderken liste yapıp gicem
Mina00 Seval22 Aynen bende bir almazsam unutuyorum surekli not al akıntı tahlil kalp atışı dk kaç tane atıyor haftasıyla uyumlu mu hepsini sor canim
ElizKuzey Deletedmom191 bende bi iş yapmıyorum kuzu eşim destek sağolsun haftaiçi de homeoffice çalışıyorum yorucu olmuyor pek benimde çok ilacım var progestan,prednol,iğne,folic filan ama bu ara iğnede sorun yaşıyoruz 0.6lık oksapar yok piyasada 😞😞
Deletedmom191 ElizKuzey ben buluyorum şuan 20 gün kadarlık almıştım en son rapor çıkarıp ben ecznde genelde oluo istanbuldYim ben baka ezcde bizde bulamadık bana doktorum cleaxene yazmıştı ama piyasada yok enoxolur dedi oda çok az di yine oksapara kaldım 0.6 bu sefer benimki de sabah ilk isim troid hapi +Sonra progestan fitil alttan+saat 11 de progestanin ignesi hergun vuruluyorum+kahvaltı sonrasıda folik ve coraspirin+aksam 9 da oksapar +saat 10da da d-vit damla+gece 1 dede tekrar progetsan fitil +haftada 1 de b12 ignesi delik desik her yerim görsen bu bebe gelsin her yerini isiracagim🥰😍😂
BegummKaya27 ElizKuzey 8+0 dayız bizde ve mide bulantısından hiçbişey canım istemiyor. Biran önce geçsin 🙏🏻🥴
ElizKuzey BegummKaya27 öyle umuyorum kuzum ama yeni başladı bende 6.haftayı tamamladım bi sıkıntı yoktu 7nin sonlarında başladı devam ediyor hala bulantı koku hassasiyeti dün geceden beri de bel kasık ağrısı cuma gördüm minnağı ama göresim var sürekli iyi mi büyüyor mu diye 😇