Hazalderos ebycy bende sık sık yaşıyorum bununher seferinde bu kız erken gelecek belli diyorum 40.Haftayı geçersek deliririm herhalde😀😀😀
Hazalderos Echche rahim kendini doğuma hazırladığı içinmiş o kadar ağrım vardı ki 32 nstye bağlandığımda kesin sancı çıkacak dedim çıkmadı çok şaşırmıştım😀😀😀
Sezinsenkal Maaavvviii merhaba bende 35 haftalik hamileyim bebeğim ters duruyomus değişmezse doktor Sezaryen olacağını söyledi
Maaavvviii Sezinsenkal aynı şekilde bizim doktorumuz da 37,38 e kadar dönmezse büyür dönemez artk o zaman sezeryan dedi umarım dönerler 😇
Nevink Bizde bugun 35 olduk cok korltugum halde artik vakti gelse istiyorum son zamnlar cok zormus 🤦♀️
Denizler Hazalderos bişey sormak istiyorum 34+3hamilegim ve bebeğimin hareketleri çok yavaşladı normal mi acaba
Mucizem7 Denizler bende 34+3um ama doktoruma göre 34+5 2guncuk önden gidiyomuş benimde arada hareketsiz olduğu zamanlar oluyo merak etme yeri daraldi ve uyuyorlar.
__kubragokce__ 35+2 deyim bende kızlar. Karnım aşağıya indi sanki her an doğuracak gibi hissediyorum. Arada adet ağrısı gibi ağrım oluyor. Belim de ağrımaya başladı bu hafta egzersiz falan yapınca biraz rahatlıyor ama sonra yine aynı ☺️
Hazalderos __kubragokce__ geçiyorsa doğum ağrısı değildir canım benimde çok şiddetli ağrılarım oluyor ama doğum sancısı 20 saniye sürüyor