Mom9272 Zuzum577 tatlım geçen bi arkadasımdan duydum bilmıyorum yınede idrarım var sanıp wcye gıdıyormuş meğer suyuymuş doğumu oldu sonra haftan geldiyse sende ihmal etme tabi
Zuzum577 Mom9272 bende 36+6 haftaligim simdi ayaklarimi sicak suya tutdum biraz sismis aciyor ayaklarim 2 dk bir tualetim geliyor kisa kisa 6 7 dakikadir tualetdeyim hala geliyor
Zuzum577 Eva41 bebek peki kasiliyomu bide rahimde biseyler hiss ediyorum sanki elini sokmus rahime oyle gibi
Zuzum577 Eva41 benimkide cok itiyor karnimi bide saga sola dondugumda itiyor karnimi karnimin ust tarafida tas gibi zaten
Zeyneptoprak Eva41 sancın geldikçe karnın sertleşiyomu bide sabahtan bu yana şiddetlendimi dinlenince duş alınca vs
Zuzum577 Mom9272 yani su sizintisi suyum ola bilirmi peki bu saatde dkrumun telefonu kapali oluyor sabah arasam gitsem ve ya problem olmaz ya cocuk susuz falan kalmaz ya rahime cok itiyor gibi
Zuzum577 Eva41 bende uzandigimdada idrarim gelmek istiyor ayaga kalkincada ama kacirmiyorum idrar tuta biliyorum
ikiprensannesiiii Ben de okuyunca heyecanlandım kız haber ver bizede allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tabi zamanında
Eva41 ikiprensannesiiii şimdi gelmesini istemiyorum ama şuan uzandım geçti umarım tekrarlamaz :( hayırlısı olsun yinede
Mom9272 Zuzum577 onu bilemem tabi canım enfeksıyonda geçırıyor olabilrsin yanma vs varmı? Acile git yasa ebeler ilgilenir
Eva41 Zuzum577 canım sık idrar çıkması doğum diye biliyorum ben :( sen yinede takip et sakın ihmal etme
Zuzum577 Mom9272 yanma yok tabi dr da soyledi eger yanma olursa haber ver diye ama anlamadim yanma yok ama dakikada bir idrarim geliyor cikamiyorum tualetden
Zuzum577 Eva41 zaten karnimda one gelmis 6 si sezeryan vaktim ama bilemiyorum iste sabah ola hayr ola ilk dogumum olucak o yuzden anlamiyorum nasil bisey
Eva41 Zuzum577 bende anlamıyorum işte benimde sancım var kaç gündür zaten geçen nst de sancım 80 lerde çıktı doktor ilaç verdi erken gelmesin diye ama yinede rahat durmuyor yerinde gelmek istiyor