DamlaNur29 Eva41 korkma canım inşallah bebegin iyidir eşimin kuzeninin eşi iki doğumuda 35.haftada olmus ikiside saglıklı ve küveze girmemiş bebeğinin kilosu normalse girmez allahın izniyle doktoruna git istersen evde beklemektense
ruveyda98 Arinna benim de sancım vardı dün aklıma sen geldin doğum hikayeni okumuştum bana umut oldun 😂 dünden beri 36 haftalık doğumu araştırıyorum belki de yalancı sancı ama ilk gebelik olunca insan korkuyor
Arinna ruveyda98 korkma canım 36 da iyi 36 dan sonrası da🙏 Etkileniyor insan. Yalancı sancıların sık olacağı dönem. Artık kavuşmana az kaldı bebeğine🥰🥰🥰