Eva41 36+4 deyim sabahtan beri 3 dakika aralığında gelen bi acı sancı var sağ kasığımda gidip geliyor ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim doğum sancısımı bu doğum etsem küveze girer mi bebeğim çok korkuyorum :(
Meriwa Eva41 bnce doğum cnm 3 dk bir geliyosa korkma hiç bişey olmaz tehlikeye atma kendini doktora git sağlıkla al kucagına
cokkasmabeabi Eva41 kilosu yerinde ciğerlerinde sorun yoksa kuveze girmez. Doktoruna bı danış ya da bı nst ye gir mutlaka.
Arinna Eva41 Hayır canım tam bu haftada doğum yaptım. Doğum sancısı olabilir. Doktoruna danış. Nst ye gir canım. Küveze girmedi benim bebeğim. Girmez sen öyle düşünme haftası iyi.
Mom9272 Eva41 korkma canım sen git hastaneye hemen 35. haftada doğum yapam bi anne vardı bebeği gayey iyidi endişe etme sen belkide doğum sancısı değildir ona göre önlem alınır
Bellazarea Eva41 Su nişan gelmesi şart değil, 3 dk aralıklarda duş aldığınız halde geliyorsa acil hastaneye gitmelisiniz
cokkasmabeabi Eva41 doğum başlaması için sadece sancı da yeterli. ama yalancı sancı da olabilir. Nst ye girmeden anlayamazsınız. Kendi hastanenize gidin doktoru da bilgilendirin.
ruveyda98 Arinna benim de sancım vardı dün aklıma sen geldin doğum hikayeni okumuştum bana umut oldun 😂 dünden beri 36 haftalık doğumu araştırıyorum belki de yalancı sancı ama ilk gebelik olunca insan korkuyor
Zuzum577 Malesef bendede kasilma oldu ama simdi idrarim durmadan 1 2 dakikada bir geliyor yavasca su gibi degilde idrar gibi yani acaba su sizintisimi var
Mom9272 Zuzum577 tatlım geçen bi arkadasımdan duydum bilmıyorum yınede idrarım var sanıp wcye gıdıyormuş meğer suyuymuş doğumu oldu sonra haftan geldiyse sende ihmal etme tabi
Eva41 Arinna şuan durdu sancı anlamadım :( bekleyeceğim yine devam ederse mutlaka hastaneye gideceğim
Zuzum577 Eva41 bebek peki kasiliyomu bide rahimde biseyler hiss ediyorum sanki elini sokmus rahime oyle gibi