Gencanne25u ilknurgamze bende 14+4 üm ama benim karnım cıktı baya sabahları normal akşamları 6 7aylık hamile gibiyim 😂😂 bence gec cıkması daha iyi 👍🏻 Ayrıyetten hamilelikten önce karnımda yoktu yani bünyeyle alakalı olabilir
Haticebice turunculuanne turunculuanne karın büyüme olayı da aynı yaaaa ohaaa ben diyorum baktım sen🥰 kız mı erkek mi? Aynı zamanlarda geliyorlar malum
turunculuanne Haticebice yaa 🥰🥰 benimki kız canım. 11de ve 18de kız dedi doktor şimdilik kız yani:) sizinki?? ☺️
Karadenizli Haftam ama baya çıkmaya başladı hemde kilo almadım çok yemek yiyemiyorun hep kusuyorum ona rağmen baya büyüdü belli oluyor artık dar gitindiğimde direk altı aylık gibi duruyorum
BetulSahin5444 ilknurgamze benim 6 aya kadar yok gibiydi 6 aydan sonra birden büyüdü iç karnın geniştir
Davetsizmercimek 36.haftaya giriyoruz 4 aylık gibi karnım 😀 ilk gebeliğim de de öyle olmuştu boşver avantaj bence
Sezensu ilknurgamze Ben 17+1 oldum hala yok. Ama biraz kilom var o yüzden olabilir zayıflarda daha çabuk çıktığını fark ettim sen zayıf mısın 🙏🏻
Melodixxx ilknurgamze ne kdr geç çıkarsa o kdr iyi karın büydkçe uyku zorluğu yaşamaya başladm ağrılarmda çoğaldı 🤷🏼♀️