Meliis ilknurgamze bende 20 haftalığım şu 10 gündür göbeğim çıktı doktor kontrolünde bebeğin gelişimi normal yani bi sıkıntı olmuyor endişelenme 😍
Htceedgru ilknurgamze hiç endişe etme benim de o dönem hiç yoktu suan 33.haftamdayım öyle Kocaman karnım yok dert edeceğin bisey yok karnın büyük yada küçük fark etmez ☺️