Bi de Çabuk çıkması pek iyi değil bence ama ya şu an ben yemek yedikten sonra karnım patlayacak gibi oluyor zorluyor beni🤦🏼♀️ Ve ben hep zayıflığıyla anılan bir insandım boyum da uzun😂 ama herkeste farklı zamanlarda çıkıyormuş ya göbek, kiloyla da alakası yokmuş demek ki..