yildiz060 şehir hastanesine git canım doğum bölümünde kaldım ben doğum yapmadım daha ama gördüğüm kadarıyla odalar tertemiz özel gibi doğum yapacağın oda tek kişilik sancını vs orda çekiyosun doğumunuda orda yapıyosun aynı odada jakuziye varana kadar yapmışlar doktorları hemşireleri falan tatlı kibar insanlar doğum yaptıktan sonra doğum servisine alıyolar seni ben tekli odada kaldım bilmiyorum 2 kişilik oda var diyende var ama hijyenik baya temizlik görevlileri dezenfekte ediyo sürekli gördüğüm kadarıyla doğum servisindeki hemşireler doktorlar falanda gayet iyi davrandılar bana orda doğum yapan çok kişi var hepsi memnun kalmış bende oraya gidicem normalde sami ulus beştepeye gittim hep kontrollere ordaki doktorum çok iyiydi o yüzden refakatçileri vardı doğum servisindeki hastaların doğumdan sonra getirdikleri zaman odaya yakınını arıyolar kadının eşyalarını vs istiyo hemşireler bide refakatçi alıyolar o gün gördüm hepsinin yanında bi refakatçisi vardı bide bi erkek gördüm eşi yeni doğum yapmış oda bebeğini görüyodu bi 10 dk falan sevdi resim çekindi çıktı ben hemen kapının ordaki odadaydım herşeyi görme fırsatım oldu banada iyi oldu yani