Purelove46 dogumhaneye tek giriyosunuz ben tek basima dogum yaptim kimsenin dogumuna sahit olmadim sesler duydum tabii ama oyle asiri derecede korkucak şekilde degil ☺ dogumdan hemen sonra normal bi odaya aliyolar orda ustunuzu falan giyip bebegi emziriyosunuz en sonda refakatci aliyolar yaninizda kaliyo ama ilk basta kim varsa bebegi gormeye aliyolar iceri 🤗🤗