fatmanurkorkmaz1806 Belmaaa odana geçip kendine gelince üzerine değiştiriyorsun yani benim öyle oldu güzel geceliklerini sonra giyersin doğumhane ye renkli bı gecelik götür öyle çok güzel olamsina gerek yok
Belmaaa fatmanurkorkmaz1806 bir takım almıştım zaten öyle dantelli filan değil ama beyaz onu sonra giyeyim bari bi tane normal bir şey giyeyim bulursam alayım
Rafet-0810-16 Esilamiram iyi yaa yakinmis bende sultanbeylideyim ama sancaktepede annem var hastaneye ordan gidiyorum genelde
yildiz060 poyrazsmom_ Banada kadın doğum doktoru orayı söledi önermişti. Seninde birebir görmem iyi olmuş teşekkür ederim bilgin için 🌸❤