babyackgz canım ya ben daha önce ikiz gebelik yaşadım onu 5+3 de öğrenmiştim çok yüksek beta ile , şimdi 4+3 de 246 ile öğrendim düşüktü 4+6 da tekrar baktırdım 907 ydi nöbetçi doktor hesaplama yaptı ortalama 5 bin olunca kese görünür pazar günü gelirsen kese görünür demişti , malum yasak olunca ben de erkenden gitmek istemedim bayram sonrasını bekliyorum hem biraz daha artış olur belki kalp atışı da duyulur DİE