annesininkelegi bende gittim sayılmaz betamı kontrol ettim devlet Hastahanesinde kese gözüktü 4 haftalıksın dedi ama iyi kötü güzel büyük küçük hiç bişi demedi zaten devlet resim çıktısı da vermiyor haftaya yine gel dedi randevu bulamadık eşim dedi ona gitmeyiz Cumartesi bakalım hastahaneye gidicez bilgilendirir inşallah