annesininkelegi Bayram sonrasını bekliyorum kese görünür mü heyecanından yerimde duramıyorum sizde durumlar nasıl ?
ozge76 annesininkelegi bende 16 nisan sağlık ocağı 2 hafta sonra doktora git dedi haziranın 3 de doktora gidecem hem kalp atışı hem keseyi görürüm inşallah
annesininkelegi [silindi] benim çarş 5+3 oluyor o gün gitmeyi düşünüyorum. Sizin ne kadarlıkken olucak Perşembe
Brvndkm Son adetim 1 Nisan ama geçen hafta Perşembe günü bebeğim 5 haftalıktı😔inş bu hafta kalp atışını duyarım🤲🤲
sutlaacc Brvndkm benim de son adet 6 nisan benimde 5haftalık kese göründü haftaya kalp atışı için çağırdı sizin demi geç döllenme olmuş
[silindi] annesininkelegi Benim normalde son adetime gore 6 hafta olmam lazim ama doktorum 3 hafta demisti yani doktoruma gore haftaya 5 olmam lazım canım bende pek anlamadım 😊
annesininkelegi [silindi] hımm olsun saglıkla gelsinde bazen hesabımızdan farklıoluyormuş benim ilk kontrol olacak insallh bakalım 🥰
Aress Ben de iki gün önce alttan bakıldığında gördüm. Dün çok az kahverengi leke geldi. Doktora gittim Üstten baktılar çok şükür orda da göründü. Siz de merak etmeyin bayramdan sonra görürsünüz inşallah 🙏🏻
198697 Aress bende kalp alttan bakılınca gördüm. Kahverengi leke zaman zaman bende de var progestan kullanıyorum. Sizin nasıl çok geliyor mu lekeniz
annesininkelegi MucizeBekleyenAnne benimde değişebilir o zaman sabırsızlıkla bekliyorum hiç kontrole gitmedim 😊
Ttugbatrn MucizeBekleyenAnne benimde 10 nisan geçen hafta gittim 5 haftalık dedi kese göründü bu çarşambada tekrar gideceğiz kalp atışları için
[silindi] annesininkelegi Benimde ilk ultason olacak inşallah 😊 doktor cok kucuk dedi 2 hafta sonraya randevu verdi kaldi 4 günümüz
MucizeBekleyenAnne annesininkelegi bende gittim sayılmaz betamı kontrol ettim devlet Hastahanesinde kese gözüktü 4 haftalıksın dedi ama iyi kötü güzel büyük küçük hiç bişi demedi zaten devlet resim çıktısı da vermiyor haftaya yine gel dedi randevu bulamadık eşim dedi ona gitmeyiz Cumartesi bakalım hastahaneye gidicez bilgilendirir inşallah
babyackgz [silindi] dün akşam öğrendim bende kanda veremiyorum gidip yasaktan dolayı perşembe ilk işim kan vermek olacak ondan sonra da ilk muayeneye giderim
nensimm Sinemmmmm_ aynıyız 13 nisan bugün 6 haftalık olduk çarşamba randevum var benimde kalp atışalrını duyarız inşallah
Baharrrrr Sinemmmmm_ bende 5+6 dayim carsamba dr gidicem. Midem cok kotu kusamiyirum sanki bi tas var gibi midemde ve hersey cok kotu kokuyor. Sizde nasil durumlar bu arada unarim saglikli bir sekilde kucaginiza alirsiniz