Marryy diş için ben de gebeliğimden önce gittim memnun kalmıştım açıkçası doktorum çok naif ve açıklayıcı bir adamdı aslında baya sormak aklıma gelmediği halde bilgilendirmişti. Doğum olarak nasıl bilmiyorum hisara yönelik olarak düşüncem iyi para alıyorlar insanlardan açıkçası bu beni tedirgin ediyor mesela ilk gebeliğimde 28 tane test yapıldı bana ve içeriğe baktım cidden abartılı testlerde 480₺ istendi bizden sonra biz hakkımızı arayınca 130₺ ödeyip çıktık e buna benzer bir şey doğum düşününce o ücretler 3000-4000 lerde olunca yine böyle insanı kullanmalarından çekindiğim için merak ediyorum doğum yapan var mi diye de baya az yani